کد خبر : 55097
تاریخ انتشار : جمعه 23 فوریه 2024 - 21:16

تبلیغات انتخاباتی یا تولید کاغذ و پلاستیک برای پسماند/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/افشار پرویزی بابادی

تبلیغات انتخاباتی یا تولید کاغذ و پلاستیک برای پسماند/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/افشار پرویزی بابادی

افشار پرویزی بابادی تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید متناسب با اصول و قوانین جدید انتخاباتی وزارت کشور انجام گیرد طبق ‌های گذشته و ایامی که انتخابات برگزار می‌شد داوطلبان انتخابات برای تبلیغات خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند. از آنجایی که اهمیت تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی بر همگان آشکار است از سوی ستاد

افشار پرویزی بابادی

تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید متناسب با اصول و قوانین جدید انتخاباتی وزارت کشور انجام گیرد طبق ‌های گذشته و ایامی که انتخابات برگزار می‌شد داوطلبان انتخابات برای تبلیغات خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند.

از آنجایی که اهمیت تبلیغات برای نامزدهای انتخاباتی بر همگان آشکار است از سوی ستاد تبلیغات نامزدها، تبلیغات به صورت چاپ بنر کاغذ پوستر نصب آنها بر در و دیوار شهر صورت می‌گرفت از آنجایی که در تبلیغات به صورت گسترده انجام می‌شد تمام شهر و فضای شهری آکنده از این وسایل تبلیغاتی آنها شده بود و فضای نامناسبی ایجاد می کرد.

دوستداران محیط زیست و سمن‌ها همواره به داوطلبان شرکت در انتخابات توصیه می‌کردند که برای تبلیغات محیطی خود به فکر محیط زیست باشند و از آسیب زدن به محیط پیرامون خود با ایجاد بنرهای تبلیغاتی و پوسترها که بر در و دیوار شهر نی ماند خودداری کرده و روش های نوینی برای تبلیغات بکار گیرند.

علاوه بر تبلیغات محیطی و میدانی، رفته رفته با توسعه فضای مجازی و گسترش آن در کشور شیوه تبلیغات در انتخابات نیز تغییرات گسترده‌ای پیدا کرده است به طوری که امروزه به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها نیز به دیگر کانال‌های سنتی اضافه شده و تاثیر تبلیغات را دوچندان کرده است.

زمانی که تنور تبلیغات انتخابات در شهرها و روستاها گرم می‌شود آسیب به محیط زیست فراموش می‌گردد،با پایان زمان تبلیغات از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات این تصویرهای نمایندگان است که بر روی زمین در کف خیابان‌ها مانده و پاکبانان باید آنها را آب و جارو کنند.

تراکت‌ها و کارت‌های تبلیغاتی بین مردم توزیع می‌شود و طرفداران هر نماینده در گسترش تبلیغات کاندید مورد نظر خود دارند و در صورت جمع نکردن آنها از معابر و سیمای شهری زحمتی بر دوش پاکبانان خواهد بود تا آنها را جمع آوری کرده و پس‌ماندی اضافی تولید می شود ،صرف نظر از هزینه زیاد تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها از بین بردن درختان و حجم مصرفی کاغذ در این ایام گسترش چشمگیری دارد.

کاغذهایی که با پایان یافتن زمان تبلیغات جمع آوری شده و یت‌های پسماند منتقل می‌شوند حال می‌شود از منظر دیگر به این قضیه،نگاه کرد پاسخ دادن تبلیغات به فضای مجازی استفاده کمتر از کاغذ و پلاستیک در تبلیغات انتخاباتی می‌تواند از محیط زیست صیانت کند.

از آنجایی که جمعیت کثیری در کشور از فضای مجازی برخوردار بوده نامزدهای انتخابات می‌توانند در محیطی امن و سالم به تبلیغات خود بپردازند و برنامه‌های خود را برای مردم شرح دهند و استفاده از کاغذ و پلاستیک را در تبلیغات خود به حداقل برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.