تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اکتبر 2023 - 13:59

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: بازسازی ورزشگاه تختی اهواز در حال انجام است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: بازسازی ورزشگاه تختی اهواز در حال انجام است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تغییرات چشمگیر ورزشگاه تختی اهواز در ۲ سال اخیر گفت: بازسازی این ورزشگاه با جدیت بیشتر درحال انجام است.

هما خوزستان: حمید بنی‌تمیم بیان کرد: ورزشگاه تختی اهواز با قدمتی بیش از ۵۰ سال یکی از مجموعه‌های قدیمی استان و کشور است که بازسازی هر چه بهتر این مجموعه ورزشی با هدف ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و عموم مردم از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی و بازسازی ورزشگاه قدیمی تختی اهواز از ۲ سال پیش در دستور کار قرار دارد افزود: در گام نخست، طرح خاکبرداری و تعویض چمن زمین شماره یک ورزشگاه و به‌روزرسانی سیستم آبیاری به طور کامل انجام و چمن ورزشگاه احیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان احداث پیست پیاده‌روی دور ورزشگاه و نصب سیستم روشنایی، واگذاری زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، تجهیز و بازسازی خانه تکواندو و سالن ووشو و نصب دوربین‌های مداربسته را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح بازسازی ورزشگاه قدیمی تختی اهواز عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین کار تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، اورهال دکل‌های روشنایی و تجهیز رختکن‌ها و وی آی پی زمین شماره یک، تجهیز سیستم سرمایشی سالن‌های بسکتبال و هیأت ورزش‌های همگانی نیز انجام شده است.

بنی تمیم گفت: جانمایی و احداث فضای سبز در مجاورت یادمان شهدای گمنام، نصب آبسردکن در مجموعه، توسعه پارکینگ اداری و بازسازی و مرمت ساختمان‌های اداری از دیگر اقداماتی است که به زودی در ورزشگاه تختی اهواز انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان را یکی از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در ۲ سال اخیر برشمرد و افزود: یکی از برنامه‌های ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوده و تاکنون در این راستا اقدامات نسبتا خوبی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ورزش خوزستان نیازمند نگاه حمایتی مسئولان استان است گفت: بودجه ای که برای ورزش استان در نظر گرفته شده بسیار اندک است لذا انتظار داریم که شرکت‌ها و صنایع استان در بخش ورزش قهرمانی و همگانی پای کار بیایند.

بنی تمیم گفت: در ابتدای ورودم به استان حدود ۷۰۰ پروژه نیمه کاره وجود داشت که خیلی از آنها نیمه‌کاره رها شده بود لذا تصمیم گرفتیم که ابتدا پروژه‌های موجود در مناطق محروم، استخرها و خوابگاه‌های نیمه‌کاره و پروژه‌هایی که با هزینه کمتر به بهره‌برداری می‌رسند را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان گفت: در سال جاری شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین مختلف هستیم که امیدوارم همین روند با جدیت بیشتری دنبال شود.

بر اساس این گزارش، در سال جاری بیش از ۲۳۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند.

منبع/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.