تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 اکتبر 2019 - 14:56

برخورداری بیش از ۸۶ هزار سالمند خوزستانی از خدمات حمایتی کمیته امداد

برخورداری بیش از ۸۶ هزار سالمند خوزستانی از خدمات حمایتی کمیته امداد

هما خوزستان: محمدرضا علیپور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه ارائه خدمات به سالمندان نیازمند و تکریم آن‌ها در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: در حال حاضر ۸۶ هزار و ۱۹۲ مددجوی سالمند بالای ۶۰٫ سال از خدمات متنوع کمیته امداد بهره‌مند هستند.وی افزود: از این تعداد ۴۴ هزار

هما خوزستان: محمدرضا علیپور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان بابیان اینکه ارائه خدمات به سالمندان نیازمند و تکریم آن‌ها در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: در حال حاضر ۸۶ هزار و ۱۹۲ مددجوی سالمند بالای ۶۰٫ سال از خدمات متنوع کمیته امداد بهره‌مند هستند.
وی افزود: از این تعداد ۴۴ هزار و ۹۱ نفر مرد و ۴۶ هزار و ۷۷۹ نفر زن هستند که در طول سال از خدمات درمانی، توان‌بخشی، بهداشتی، معیشت، وام کارگشایی بهره‌مند می‌شوند.
علیپور برگزاری اردوهای زیارتی_سیاحتی، کارگاه‌های آموزشی به‌منظور افزایش آگاهی در مورد خود مراقبتی و بهداشت فردی و سبک زندگی سالم سالمندی، پایش سلامت، اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و ورزشی، از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد استان خوزستان برای رسیدگی به سالمندان تحت حمایت، جلوگیری از انزوا و افزایش امید به زندگی در آن‌ها عنوان کرد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان گفت: سالمندانی که مبتلابه بیماری خاص یا صعب‌العلاج هستند از خدمات درمانی به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند و به سالمندانی که توانایی حرکت ندارد کمک‌هزینه نگهداری از بیماران زمین‌گیر پرداخت می‌شود.
وی افزود: ۴۲ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان سالمند هستند و مسن‌ترین آن‌ها با ۱۱۵٫ سال سن در اهواز زندگی می‌کند.

کمیته امداد خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.