تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اکتبر 2023 - 12:45

خوزستان در تولید کالاهای ورزشی می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد

خوزستان در تولید کالاهای ورزشی می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: خوزستان در حوزه تولیدات صنایع و کالاهای ورزشی هم مثل داشتن قهرمانان نامدار ورزشی، می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

هما خوزستان: عبدالله شهاوند شامگاه دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش (جشنواره عزت و پیشرفت) اظهار کرد: جوانان خوزستان و کشور را نباید صرفاً به حضور قهرمانانه در سطوح ملی، آسیایی و بین المللی منحصر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت ورزش در حال رسیدن به جایگاه ویژه‌ای هستیم، تصریح کرد: در حوزه ورزش ارتباط بسیار هدفمند، مقتدر و قوی داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: این تولید کنندگان نشان می‌دهند که ما در حوزه تولیدات ورزشی می‌توانیم در کنار حضور قهرمانان ورزشکارانمان حرف برای گفتن داشته باشیم و واقعاً چنین ظرفیت‌هایی وجود دارد.

شهاوند ادامه داد: ما دستگاه‌های دولتی نیز باید در خدمت این حوزه باشیم، زیرساخت‌ها و تجهیزات را برای آنها فراهم کنیم که در این بخش هم حضور خوبی داشته باشند تا همانطور که ظهور و بروز قهرمانانه ورزشکارانمان را داریم در حوزه کیفیت محصولات ورزشی نیز شاهد موفقیت‌های خوبی باشیم؛ در واقع با این کار بتوانیم مسئله ورزش و تولیدات ورزشی را بیش از پیش تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر؛ نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش خوزستان از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برپا شده و علاقه مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مراجعه کنند.

منبع/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.