تاریخ انتشار : جمعه 27 اکتبر 2023 - 14:18

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان در اولویت است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان در اولویت است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان در اولویت است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال اقدامات خوبی در این راستا انجام دهیم.

هما خوزستان: حمید بنی تمیم روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی که در بلوار ساحلی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۸۰ طرح ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون در خوزستان به بهره برداری رسیده و تا پایان سال این رقم به بیش از یکصد طرح خواهد رسید.

وی به اهتمام دولت سیزدهم نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان‌ اشاره کرد و افزود: امیدوارم با افتتاح طرح‌های ورزشی در سطح استان، سرانه ورزشی خوزستان رشد قابل توجهی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هدف از برگزاری این همایش را ترویج ورزش‌های همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه با برگزاری این همایش، بعد از چند سال دوباره شور و نشاط در شهر اهواز ایجاد شد و شاهد حضور مردم در فعالیت‌های بدنی و ورزشی بودیم.

بنی تمیم بیان کرد: امیدوارم این گونه همایش‌ها شروعی برای برنامه‌های بیشتر در استان به ویژه شهر اهواز باشند.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی روز جمعه در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر پیاده‌روی را از مقابل کتابخانه مرکزی تا پل طبیعت کیانپارس طی کردند و در پایان به شماری از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

منبع/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.