تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آگوست 2019 - 13:59

شهردار اهواز در دیدار با دو برگزیده کنکور سراسری: آینده کشور متعلق به شماست

شهردار اهواز در دیدار با دو برگزیده کنکور سراسری: آینده کشور متعلق به شماست

شهردار اهواز به همراه مهران باباپور نایب رییس شورای اسلامی شهر و فرزین حاتمی کاکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، با حضور در منزل علیرضا سخایی راد رتبه نخست کنکور ریاضی و سیاوش کیانپوررتبه 9 کنکور تجربی ، از آنها تقدیر و تشکر کرد. در این بازدید موسی شاعری گفت: برای ما

شهردار اهواز به همراه مهران باباپور نایب رییس شورای اسلامی شهر و فرزین حاتمی کاکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، با حضور در منزل علیرضا سخایی راد رتبه نخست کنکور ریاضی و سیاوش کیانپوررتبه 9 کنکور تجربی ، از آنها تقدیر و تشکر کرد.
در این بازدید موسی شاعری گفت: برای ما افتخار است که برای نخستین بار، شهر اهواز و استان خوزستان رتبه اول کنکور ریاضی را به خود اختصاص داده است ، ما این موفقیت را به خانواده آنها تبریک عرض می کنیم و نقش مادر این دو عزیز در کسب این موفقیت قابل ستودنی است.
وی خطاب به این دو برگزیده کنکور سراسری گفت: آینده کشور متعلق به شماست و از این موفقیت بزرگ همه خوشحالیم ، امیدواریم این مسیر تا عالی ترین مدارج علمی و تحقیقاتی ادامه پیدا کند.
شهردار اهواز افزود: من بسیار خوشحالم که در دوره تصدی شهرداری، برای نخستین بار در منزل کسانی حضور پیدا کردم که اینچنین افتخار آفرینی کردند و این خاطره قطعا در یاد من باقی خواهد ماند.
موسی شاعری ادامه داد: افراد موفق دو اثر از خود به جا می گذارند اثر نخست بر اجتماع و اثر دوم بر استان و شهر محل زندگی خود، زیرا این موفقیت حس رقابت ،انگیزه و امیدواری را در میان افراد بوجود می آورد.
موسی شاعری تصریح کرد: به پاس قدردانی از شما دو عزیز برگزیده، مستندی با هماهنگی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز و صدا و سیما ساخته و از طریق فضای مجازی و صدا وسیما منتشر خواهد شد.
وی در این دیداردر خصوص برنامه های پیش رو و فعالیت های انجام شده جهت رفاه و آسایش شهروندان در سطح شهر نیز سخنانی را مطرح نمود.
در ادامه مهران بابا پور نیز ضمن تبریک به خانواده علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور به خاطر کسب این افتخاربزرگ گفت: کسب رتبه برتر کنکور توسط این دو عزیز باعث افتخار و سربلندی است. تلاش شما ستودنی است، توسعه شهر و کشور ما در گرو توسعه علمی و آموزشی است و امیدواریم با وجود عزیزان نخبه ای چون شما، در مسیر توسعه گام برداریم.
نائب رییس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر اهواز اعلام آمادگی می کنم در حد بضاعت شورا به افرادی چون شما کمک کرده و حمایت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.