تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مارس 2023 - 14:42

ارائه بیش از ۴۴۰۰ خدمت امدادی به زائران راهیان نور در خوزستان

ارائه بیش از ۴۴۰۰ خدمت امدادی به زائران راهیان نور در خوزستان

مدیر روابط عمومی هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون، خدمات متنوع بشردوستانه و امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده که شامل ارائه خدمت به بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ زائر راهیان نور بوده است.

محمد بزاززاده اظهار کرد: از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه در پایگاه‌های امدادی و ایمنی سلامت مسافران نوروزی خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، پویش بهرفت، خیمه‌های نماز و …  به مسافرین با مقصد خوزستان ارائه شده است.

هما خوزستان: وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان خوزستان به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم است، افزود: بیش از ۷ هزار ۸۰۰ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده‌اند که ۱۰ نفر درمان سرپایی شده، ۲۰۲ نفر اسکان یافته و ۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تلاش مشارکت‌کنندگان در طرح‌های نوروزی عنوان کرد: بیش از ۴ هزار ۷۰۰ نفر از خدمات پست‌های ایمنی بهره‌مند شده و بیش از ۳ هزار نفر از آن ‌هابه پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

بزارزاده به خدمات تیم‌های سحاب و ارائه خدمات کمک‌های اولیه به مسافران در تفرج‌گاه‌ها اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی‌، گردشگری و مذهبی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعضای مشارکت‌کننده به محض ورود به صحنه حوادث اقدامات و کمک‌های اولیه را برای مصدومان انجام می‌دهند، افزود: حدود ۳ هزار نفر در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات‌های امدادی مورد درمان سرپایی قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.