تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 13:29

قول‌های داده‌شده برای حل مشکل اندیکا عملی شوند

قول‌های داده‌شده برای حل مشکل اندیکا عملی شوند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به قول رئیس جمهور در خصوص رفع مشکل مردم اندیکا، گفت: امیدواریم قول‌های داده‌شده به زودی عملی شوند. هما خوزستان: سردار حسن شاهوارپور با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به خوزستان و آخرین اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده اندیکا، اظهار کرد: از سفر رئیس

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به قول رئیس جمهور در خصوص رفع مشکل مردم اندیکا، گفت: امیدواریم قول‌های داده‌شده به زودی عملی شوند.

هما خوزستان: سردار حسن شاهوارپور با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به خوزستان و آخرین اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده اندیکا، اظهار کرد: از سفر رئیس جهوری به خوزستان به ویژه سفر به منطقه محروم و زلزله‌زده اندیکا و بررسی اقدامات انجام‌شده از نزدیک، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر نیروهای جهادی، بسیج، سپاه و جمعیت هلال احمر در منطقه مستقر و در حال ارائه خدمات هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در سفر رئیس جمهور قول‌های خوبی داده شد که امیدواریم به زودی عملی شوند.

شاهوارپور با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، بیان کرد: بحث اسکان مردم و دام‌ها بسیار مهم است که امیدواریم بر اساس قول رئیس جمهور و کمک همه، به زودی مشکل اسکان دائم و اشتغال پایدار حل شود. تلاش می‌کنیم آلام مردم به حداقل برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.