تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 مارس 2023 - 12:46

آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز

آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز

معاون فنی شهرداری اهواز در مورد آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران توضیحاتی ارائه داد.

هما خوزستان: پرویز حسینی  با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: لایه اول آسفالت قطعه چهارم یعنی آخرین قسمت این پروژه اجرا و نصب پایه‌های روشنایی آن نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت زیر پل و جدول‌کاری نیز انجام می‌شود، افزود: محدوده زیر پل‌ها به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و کارهای زیباسازی از جمله نصب آب‌نما و نمادهای شهری در آن انجام خواهد شد.

حسینی بیان کرد: جدول‌گذاری و مرتب‌سازی این محدوده در حال انجام است و کارهای زیباسازی به تدریج اجرا می‌شود زیرا نمی‌توان در زمان اجرای عملیات، کارهای زیباسازی را انجام داد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در روزهای آینده و تا آخر هفته، در صورتی که بارندگی رخ ندهد دو لاین نهایی این پروژه به بهره‌برداری برسند.

معاون فنی شهرداری اهواز در خصوص دلیل تاخیر در بهره‌برداری از این پروژه، گفت: مقرر بود بهره‌برداری نهایی این پروژه در دهه فجر انجام شود اما با توجه به اینکه در طول دی‌ماه با بارندگی و وقوع مه شدید مواجه بودیم در آن شرایط نمی‌شد کار کرد بنابراین بهره‌برداری از پروژه به تاخیر افتاد. البته کمی هم به نوسانات بازار برخورده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.