تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2022 - 19:10

دستگیری ۱۰۸ فروشنده مواد مخدر در خوزستان

دستگیری ۱۰۸ فروشنده مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌های برخورد قاطعانه پلیس با فروشنگان موادمخدر در هفت روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها نزدیک به ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۰۸ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی عصر دوشنبه با

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح‌های برخورد قاطعانه پلیس با فروشنگان موادمخدر در هفت روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها نزدیک به ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۰۸ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفت رو گذشته ۴۳ مرحله طرح عملیاتی در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی ۱۰۸ نفر از عناصر اصلی و خرده فروش را دستگیر و همچنین ۸۵ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط چهار دستگاه خودرو توقیف شدند، تصریح کرد: در این عملیات‌ها مقدار ۱۷۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

پیش از این در دهم فروردین ماه فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۳۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان کارون خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.