تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 سپتامبر 2021 - 14:26

سرپرست شهرداری اهواز تاکید کرد: ضرورت برنامه ریزی تخصصی برای درآمد زایی هر بخش در شهرداری

سرپرست شهرداری اهواز تاکید کرد: ضرورت برنامه ریزی تخصصی برای درآمد زایی هر بخش در شهرداری

سرپرست شهرداری اهواز گفت: درآمد زایی در شهرداری نیازمند برنامه ریزی دقیق و تخصصی و اجرای مرحله به مرحله بوده و در خصوص املاک شهرداری نیز، انتظار است دستگاه های دیگر با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود نگاه عادلانه تری به موضوعات شهرداری داشته باشند. هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز،

سرپرست شهرداری اهواز گفت: درآمد زایی در شهرداری نیازمند برنامه ریزی دقیق و تخصصی و اجرای مرحله به مرحله بوده و در خصوص املاک شهرداری نیز، انتظار است دستگاه های دیگر با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود نگاه عادلانه تری به موضوعات شهرداری داشته باشند.

هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، بعد از ظهر سه شنبه ۹ شهریور ماه جلسه شورای معاونین با حضور سرپرست شهرداری اهواز، قائم مقام شهردار، معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه سرپرست شهرداری اهواز پس از تحلیل درآمد سازمان های زیر مجموعه شهرداری، اظهار کرد: باید نقش هر یک از سازمان های شهرداری در ایجاد درآمد مشخصا تحلیل و در دسترس باشد تا بتوان برای ایجاد درآمد در سازمان ها به صورت تخصصی برنامه ریزی کرد.

عالی پور اضافه کرد: در دوره های گذشته ما به سمتی رفتیم که سازمان ها را وادار به درآمد زایی کردیم و باید همان روند با برنامه ریزی دقیق و با قوت بیشتر به اجرا درآید.

شهر نمایشگاه افکار و فروشگاه رفتار شهروندان است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.