تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 سپتامبر 2020 - 19:37

تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه های تولیدی شركت نفت و گاز آغاجاری

تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه های تولیدی شركت نفت و گاز آغاجاری

نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روز  چهارشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در این نشست ضمن بررسی عملکرد تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در نیمه نخست سال جاری، برنامه پیش بینی

نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روز  چهارشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در این نشست ضمن بررسی عملکرد تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در نیمه نخست سال جاری، برنامه پیش بینی تولید چاه های نفت و گاز این شرکت برای نیمه دوم سال بررسی شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست ضمن تشکر از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده در نیمه اول سال جاری اظهار داشت: انجام دقیق برنامه ها و اهداف تعیین شده نشان از نظم و انضباطی است که در سطوح مختلف مدیریت و کارکنان شرکت وجود دارد.

مهندس احمد محمدی اجرای پروژه اصلاحیه نفت سنتزی در شرایط دشوار آب و هوایی را به عنوان یکی از اقدامات شاخص این شرکت در ماه های گذشته بر شمرد و عنوان کرد: این عملیات یک کار حیاتی بود که از طریق مقام عالی وزارت در حال پیگیری بود و توسط کارکنان خدوم شرکت آغاجاری به سرانجام رسید.

 وی با اشاره به  بازگشت  تولید حداکثری در شرکت های تابعه، خواستارتشکیل کارگروه ویژه بازگشت به تولید حداکثری در شرکت های بهره بردار شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب استقرار سیستم مدیریت یکپارچه خطوط لوله (PIMS) را نویدبخش انسجام بیشتر در احداث، نوسازی و بهسازی خطوط نفت و گاز دانست و بیان کرد: باید برنامه ریزی لازم جهت جمع آوری جامع و کامل اطلاعات مرتبط با خطوط لوله در راستای تسریع در روند رسیدگی به پروژه‌های مربوط به خطوط لوله جریانی و اصلی شرکت انجام شود.

مهندس محمدی، حراست و صیانت از تاسیسات سطح الارضی شرکت را یکی از مباحث مهم دانست و عنوان کرد: مجموعه حراست های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه باید برنامه ریزی های لازم را جهت دسته بندی تمامی محدوده های تحت مدیریت شرکت و پوشش مناسب حراستی و حفاظتی، استفاده از تکنولوژی های نوین و آموزش نیروی انسانی حراست را انجام دهند.

وی، بومی سازی قطعات و تجهیزات مهم فرآیندی را یکی از اقدامات بسیار خوب شرکت نفت و گاز آغاجاری دانست و افزود: با توجه به جایگاه اقتصادی مناطق نفت خیز جنوب باید تلاش کنیم به اهدافی که بر دوش ماست دست پیدا کنیم .

مهندس محمدی در پایان بر رعایت حداکثری نکات ایمنی خصوصاً در بخش های عملیاتی و تاسیسات تاکید کرد.

تحقق ۱۰۲درصدی برنامه های تولیدی نفت و گاز آغاجاری در نیمه اول سال جاری

در این نشست مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه های تولیدی این شرکت در نیمه نخست سال جاری خبر داد

مهندس ابراهیم پیرامون با قدردانی از همه همکاران که در تحقق اهداف این شرکت  تلاش کردند افزود: با توجه به مشکلات موجود خصوصاً شیوع ویروس کرونا در کشور و گرمای شدید هوای خوزستان، همه همکاران در مدیریت های فنی، عملیات، مهندسی و ساختمان و بخش های ستادی با عمل به وظایف خود موجب کسب این موفقیت شدند

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری  ۴۳ عملیات بر روی چاه ها  انجام شد که با اجرای آنها بیش از ۲۱۹۰۰ بشکه در روز به تولید این شرکت افزوده شد. همچنین با استفاده از سیستم های فرآورش سیار MOS وMOT     از هدر رفت بیش از ۱۲۸۰۰۰ بشکه نفت جلوگیری شد.

مهندس پیرامون  عنوان کرد: یکی از اقدامات برجسته این شرکت در سال جاری ساخت بالانس پیستون کمپرسور گریز از مرکز گاز بورسیک با استفاده از توان سازندگان داخلی و تلاش کارشناسان شرکت بود که گام مهمی در جهت رفع مشکلات این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محسوب می شود.

وی انجام ۳۱ اصلاحیه و ۱۱۴۰۰ ضخامت سنجی در راستای صیانت از تجهیزات و خطوط لوله را از دیگر اقدامات مهم این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون بر شمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.