کد خبر : 6633
تاریخ انتشار : شنبه 31 آگوست 2019 - 16:26

با شعار محوری “سازگاری با تغییر اقلیم” برگزار می شود: دومین جشنواره نیرو و رسانه

با شعار محوری “سازگاری با تغییر اقلیم” برگزار می شود: دومین جشنواره نیرو و رسانه

بنا بر اعلام مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری “سازگاری با تغییر اقلیم” نیمه اولاسفندماه امسال برگزار می‌شود. ” به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکترصدیقه ببران ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری جشنواره را  اطلاع‌رسانی وآگاهی‌بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق برشمرد . دکتر ببران بررسی تحولات سرزمینی الگوهای رفتاری، اجتماعی و تغییرات تکنولوژیک در صنعت آب و برق و همچنین جلب مشارکت رسانه وشبکه‌‌های اجتماعی در برنامه‌های سازگاری با تغییر اقلیمرا  از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه دانست. وی افزود: برای این دوره از جشنواره محورهایی از قبیل: “تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق“، “تجربیات موفقسازگاری با کم آبی در حوزه‌های کشاورزی“، “توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب و برق“، “مهاجرت‌های ناشی از تغییراقلیم و پایداری سکونتگاه‌ها در این شرایط” و همچنین “آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم” در نظر گرفته شده است. مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو افزود: تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم“، “مدیریتتامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم“، “اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم“،“تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالش‌های اجتماعی – اقتصادی در توسعه پایدار و تاب‌آوری جامعه“، “کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایرانو کاهش تنش‌‌های ناشی از ازدیاد جمعیت“، “پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم” و همچنین “وقوع سیلاب‌های بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم” از دیگرمحورهای دومین جشنواره نیرو و رسانه است. دکتر ببران تاکید کرد:  در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه رشته‌هایی از قبیل: تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک، صفحه‌ آرایی و موشن گرافی در نظرگرفته شده است. وی زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را یکم تا ۳۰ مهرماه امسال دانست و افزود: بازه زمانی انتشار آثار بایستی از اول فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، و دیداری و شنیداری باشد کهعلاقه‌مندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه می‌توانند به وب سایت این جشنواره به نشانی www.pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.

بنا بر اعلام مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری “سازگاری با تغییر اقلیم” نیمه اولاسفندماه امسال برگزار میشود.

” به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دکترصدیقه ببران ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری جشنواره را  اطلاعرسانی وآگاهیبخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق برشمرد .

دکتر ببران بررسی تحولات سرزمینی الگوهای رفتاری، اجتماعی و تغییرات تکنولوژیک در صنعت آب و برق و همچنین جلب مشارکت رسانه وشبکه‌‌های اجتماعی در برنامههای سازگاری با تغییر اقلیمرا  از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه دانست.

وی افزودبرای این دوره از جشنواره محورهایی از قبیل: “تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق، “تجربیات موفقسازگاری با کم آبی در حوزههای کشاورزی، “توانمندیهای بخشهای غیردولتی و دولتی در حوزههای آب و برق، “مهاجرتهای ناشی از تغییراقلیم و پایداری سکونتگاهها در این شرایط” و همچنین “آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم” در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو افزود: تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم، “مدیریتتامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم، “اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم،تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالشهای اجتماعی – اقتصادی در توسعه پایدار و تابآوری جامعه، “کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایرانو کاهش تنش‌‌های ناشی از ازدیاد جمعیت، “پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم” و همچنین “وقوع سیلابهای بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم” از دیگرمحورهای دومین جشنواره نیرو و رسانه است.

دکتر ببران تاکید کرد در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه رشتههایی از قبیلتیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک، صفحه‌ آرایی و موشن گرافی در نظرگرفته شده است.

وی زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را یکم تا ۳۰ مهرماه امسال دانست و افزودبازه زمانی انتشار آثار بایستی از اول فروردینماه تا ۳۱ شهریور سال ۹۸ در یکی از رسانههای رسمی، مکتوب، و دیداری و شنیداری باشد کهعلاقهمندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره نیرو و رسانه میتوانند به وب سایت این جشنواره به نشانی www.pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.