تاریخ انتشار : شنبه 5 ژوئن 2021 - 15:29

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام اسلامی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سربلندی نظام در سایه حضور حداکثری و پررنگ مردم بر سر صندوق‌های رای محقق می شود. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد جمعه شب در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سربلندی نظام در سایه حضور حداکثری و پررنگ مردم بر سر صندوق‌های رای محقق می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد جمعه شب در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از خواسته‌ها و توصیه اکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که قدرت چانه‌زنی نظام در دیپلماسی را افزایش داده و مایه اعتبار نظام اسلامی در سطح جهان خواهد بود.

وی انتخاب نامزد اصلح را مهم توصیف کرد و گفت: به تعبیر حضرت آقا کسی که بتواند به حول قوه الهی دولت انقلابی و جوان با مدیریت جهادی تشکیل دهد انقلاب را در جهت اهداف نظام  پیش خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه زنان و مردان انقلابی باید در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند، افزود: اولین مطالبه امام خمینی(ره)  و رهبر معظم انقلاب این است که بر سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

به گزارش ایرنا امام جمعه خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت:توجه، تفکر، تدبر، تعمق در اندیشه امام و فهم صحیح این اندیشه ناب و عمل کردن به آن یک ضرورت همیشگی برای مردم و مسئولان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: انتخابات در اندیشه حضرت امام در جایگاهی قرار دارد که تمام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر رای مردم تکیه دارد.

وی بیان داشت: در اندیشه حضرت امام انتخابات یک تکلیف الهی و شرعی برای مومنین و یک وظیفه ملی و انسانی برای همه ایرانیان است بنا بر این همه مردم باید تلاش کنند که در انتخابات شرکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام عادل‌پور افزود:در اندیشه حضرت امام خمینی(ره) توهین، تحقیر، هتک حرمت، تهمت زدن، نه فقط فعل حرام است بلکه در نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام یک فاجعه است.

وی یکی از اهداف شوم استکبار جهانی را فاصله انداختن بین مردم و نظام ،دور کردن مردم از صحنه انقلاب و ایجاد گسست در پیوند پولادین مردم و آرمان های انقلاب دانست و گفت: در ۲۸ خرداد بار دیگر مردم با حضور در صحنه انتخابات نشان خواهند داد که هیچ چیزی نمی تواند بین مردم و آرمان های امام راحل فاصله اندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.