تاریخ انتشار : شنبه 24 آوریل 2021 - 23:03

350 قبضه سلاح غیر مجازدر خوزستان

350 قبضه سلاح غیر مجازدر خوزستان

فرمانده انتظامی استان، گفت: پلیس با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین ماه سال جاری اعضای 5 باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر و 350 قبضه سلاح جنگی و شکاری را کشف کرده است. 🔸هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه بازدید از

فرمانده انتظامی استان، گفت: پلیس با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین ماه سال جاری اعضای 5 باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر و 350 قبضه سلاح جنگی و شکاری را کشف کرده است.

🔸هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در حاشیه بازدید از کشفیات یک ماهه پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین، جان برکفان سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و پشتیبانی دستگاه قضائی در دستیابی به این توفیقات، اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر، در فروردین ماه سال جاری، پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی و شبانه روزی اعضای 4 باند قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و منهدم کرده است.

🔸وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 156 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، افزود: در مجموع 31 روز سال جاری نزدیک به یک تُن انواع موادمخدر کشف شده است.

🔸کشف 350 قبضه سلاح جنگی و شکاری
فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در فروردین ماه سال جاری اعضای 5 باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیر کرده است.

🔸این مقام ارشد انتظامی در خوزستان، افزود: در این مدت 280 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها را نیز دستگیر کردند، که در مجموع این عملیات‌ها 350 قبضه سلاح جنگی و شکاری و نزدیک به 19 هزار فشنگ کشف شد.

🔸دستگیری 24 نفر اراذل و اوباش
سردار صالحی بیان داشت: برخورد قاطع و قانونی با عاملان نا امنی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش از مطالبات جدی مردم از تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت است.

🔸وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در فروردین ماه سال جاری 24 نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت که عمدتاً اقدام به سرقت‌های مسلحانه، به‌عنف و .. می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

🔸فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما با کسانی که به هر نحوی بخواهند به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند اجازه‌ عرض اندام نخواهیم داد و با آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.