تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آگوست 2019 - 15:09

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان سفر می کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان سفر می کند

هما خوزستان: ، محمد جوروند ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیات همراه به مناسبت هفته دولت هفتم شهریور برای افتتاح سه پروژه بزرگ فرهنگی و هنری در استان خوزستان، میهمان استان و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود. وی افزود:

هما خوزستان: ، محمد جوروند ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیات همراه به مناسبت هفته دولت هفتم شهریور برای افتتاح سه پروژه بزرگ فرهنگی و هنری در استان خوزستان، میهمان استان و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو  ورود به استان خوزستان در فرودگاه اهواز، مورد استقبال استاندار و مدیران استانی قرار خواهد گرفت و پس از زیارت حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی علیه السلام و ادای احترام به مقام شامخ شهداء در حرم مطهر به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز خواهد رفت.

جوروند اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر یکروزه خود به خوزستان جهت افتتاح فرهنگسرای فردوس واقع در منطقه زویه اهواز در این مراسم حضور می یابد و سپس برای افتتاح فرهنگسرای عمومی شهرستان بندر ماهشهر به این شهرستان عزیمت می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه بیان کرد : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برای افتتاح فرهنگسرای ولایت شهر الهایی در این مراسم حضور می یابد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.