تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آگوست 2020 - 10:54

اجرای طرح بزرگ رزمایش شیفت ایثار توسط شهرداری منطقه ۳

اجرای طرح بزرگ رزمایش شیفت ایثار توسط شهرداری منطقه ۳

هما خوزستان: رزمایش بزرگ ایثار با حضور نیروهای پر تلاش حوزه خدمات شهری و بسیجیان شهرداری منطقه ۳ اهواز با رمز یاعلی و به مناسبت عید سعید غدیر خم در منطقه کم برخوردار کوی فدک برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، در این رزمایش حجت الاسلام موسوی فرد نماینده فقیه

هما خوزستان: رزمایش بزرگ ایثار با حضور نیروهای پر تلاش حوزه خدمات شهری و بسیجیان شهرداری منطقه ۳ اهواز با رمز یاعلی و به مناسبت عید سعید غدیر خم در منطقه کم برخوردار کوی فدک برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، در این رزمایش حجت الاسلام موسوی فرد نماینده فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ، حجت الاسلام میرعلائی معاون فرهنگی سپاه ولیعصر ، حجت الاسلام موسی پور عضو شورا ، عتاب اهوازی نماینده جهادی ولی فقیه در بسیج شهرداری اهواز ، مدیر ، معاونین و مسئولین حوزه خدمات شهری منطقه ۳ حضور داشتند.

در شروع این برنامه امام جمعه اهواز با حضور در جمع اهالی و شهروندان ساکن این محله به گفتگوی با ساکنین پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی ویژه از زحمات مجموعه مدیریت شهری و بخصوص حوزه شهرداری منطقه۳ در اجرای طرح های پاکسازی و جهادی در محلات ، رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان را از مجموعه خدماتی این شهرداری خواستار شد و دقایقی چند طی سخنرانی از زحمات و تلاش کارگران و زحمتکشان حوزه شهری قدردانی کرد.

مرادحسینی مدیر منطقه نیز با تشکر از حضور نماینده ولی فقیه ، معاون فرهنگی سپاه و اعضاء شورا ، خدمت رسانی جهادی را یکی از مهمترین اقدامی دانست که نه تنها در یک روز خاص و بطور متمرکز در سطح محلات این منطقه ۳ اجرا می شود بلکه این طرح بطور مستمر و با تلاش و زحمات تمامی خادمان حوزه خدمات شهری در محلات مختلف و بطور روزانه به انجام می رسد.

این طرح ابلاغی و هماهنگ از سوی سپاه و سازمان بسیج شهرداری اهواز ترتیب داده شده بود که در آن نیروهای بسیجی منطقه ۳ ملبس به لباس بسیج و بطور منظم حضور داشتند.

گفتنی است در خلال این برنامه نیز به پاس تلاش های ارزنده نیروهای جهادی و خدماتی با اهداء گل و همچنین به چهار نفر از پرسنل حوزه فضای سبز و خدمات شهری با اهداء لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این برنامه ایستگاه سلامت و تست رایگان فشار خون ، قند خون، توزیع دستکش ، ماسک و بروشور با حضور کارشناسان بهداشت نیز بر پا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.