تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2020 - 16:42

در حاشيه آيين گراميداشت دهه فجر عنوان شد مهندس محمدی:بیش از 1000 قلم كالای صنعت نفت را تنها در یك سال بومی سازی كردیم

در حاشيه آيين گراميداشت دهه فجر عنوان شد مهندس محمدی:بیش از 1000 قلم كالای صنعت نفت را تنها در یك سال بومی سازی كردیم

هما خوزستان: آيين گراميداشت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني(ره) با حضور نماينده ولي فقيه در خوزستان، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب  و ساير مديران ارشد استان خوزستان برگزار شد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني مناطق نفتخيز جنوب، مهندس احمد محمدي ضمن اداي احترام به بنيانگذار كبير

هما خوزستان: آيين گراميداشت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني(ره) با حضور نماينده ولي فقيه در خوزستان، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب  و ساير مديران ارشد استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مناطق نفتخيز جنوب، مهندس احمد محمدي ضمن اداي احترام به بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي اين رويداد تاريخي بزرگ، ياد و خاطره ي شهداي صنعت نفت در انقلاب را گرامي داشت و گفت: بدون شك استقلال، خودباوري و اتكا به توان داخلي را بايد از مهمترين ره آوردهاي مهم انقلاب اسلامي براي كشور و صنعت دانست.

وي افزود: از دهه فجر سال 97 تا امروز، موفق شديم بيش از هزار قلم كالاي مورد نياز صنعت نفت را به دست توانمند جوانان متعهد، متبحر و پرتوان كشور در صنعت نفت با مشاركت بخش خصوصي بومي سازي كنيم كه نشان از عظم و اراده ملي در راستاي به حداقل رساندن نياز به كالا و خدمات خارجي دارد و خوشبختانه شكست را براي تحميل كنندگان تحريمها به همراه داشته است.

گفتني است اين آيين امروز 12 بهمن به ميزباني ستاد هماهنگي تبلغيات اسلامي خوزستان در مسجد رضوان اهواز  برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.