تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 13:16

تخریب 5 هکتار حوضچه پرورش ماهی در بستر سیلابی رودخانه جراحی

تخریب 5 هکتار حوضچه پرورش ماهی در بستر سیلابی رودخانه جراحی

هما خوزستان: رئیس اداره منابع آب شادگان از شناسایی و تخریب 5 هکتار حوضچه پرورش ماهی که در بستر سیلابی، احداث و آبگیری شده بود، خبرداد. عبدالمحمد بشیری در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: با هوشیاری و پیگیری نیروهای گشت و بازرسی در بازدیدهای میدانی موفق به شناسایی 5

هما خوزستان: رئیس اداره منابع آب شادگان از شناسایی و تخریب 5 هکتار حوضچه پرورش ماهی که در بستر سیلابی، احداث و آبگیری شده بود، خبرداد.

عبدالمحمد بشیری در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: با هوشیاری و پیگیری نیروهای گشت و بازرسی در بازدیدهای میدانی موفق به شناسایی 5 هکتار حوضچه پرورش ماهی غیر مجاز در روستای زلزلیه از توابع این شهرستان شدند که ضمن آزادسازی بستر رودخانه از برداشت آب به میزان 5 میلیون مترمکعب در سال جلوگیری جلوگیری شد.

وی حفاظت و صیانت از هرگونه دخل و تصرف در منابع آبی را از اهم برنامه‌های این اداره دانست و بیان کرد: جلوگیری از آلاینده‌های زیست محیطی و منابع آبی و تأمین آب نخیلات شادگان که نماد این شهرستان می باشد را از مهمترین وظایف محوله به این اداره می‌دانیم.

رئیس اداره منابع آب شادگان در پایان از همکاری مدیر دفتر لایروبی و ماشین آلات در تأمین ماشین آلات مورد نیاز تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.