تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مارس 2020 - 18:15

کشف بیش از 8 هزار لیتر الکل و موادشوینده و ضدعفونی احتکار در اهواز

کشف بیش از 8 هزار لیتر الکل و موادشوینده و ضدعفونی احتکار در اهواز

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن دالوند” فرمانده انتظامي اهواز در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به شرايط موجود و سوء استفاده عده‌اي سودجو براي احتکار الکل، موادشوینده و ضدعفونی کننده در اهواز، شناسايي اين افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت . وي افزود:

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن دالوند” فرمانده انتظامي اهواز در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به شرايط موجود و سوء استفاده عده‌اي سودجو براي احتکار الکل، موادشوینده و ضدعفونی کننده در اهواز، شناسايي اين افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وي افزود: ماموران کلانتري 24 و 33 در روز گذشته با کار اطلاعاتی 2 محل دپو الکل و یک کامیون حاوی مواد شوینده و ضدعفونی کننده احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وارد عمل شدند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از محل‌های نگهداری الکل و موادشوینده و ضد عفونی احتکارشده مقدار 7 هزار و 240 لیتر موادشوینده و ضدعفونی و 820 لیتر الکل کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اهواز اظهار داشت: در این رابطه 5 متهم دستگیر و پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.