تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 17:08

خاموشی با برنامه مشترکین خانگی برق در اهواز به صفر رسید

خاموشی با برنامه مشترکین خانگی برق در اهواز به صفر رسید

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : همزمان با پایش لحظه ای و ۲۴ ساعته برق ادارات و سازمان های پرمصرف، خاموشی های با برنامه مشترکین خانگی تحت پوشش این شرکت به صفر رسید. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز سرپرست این شرکت در دومین طرح فراگیرکاهش ۵۰درصدی مصرف برق

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : همزمان با پایش لحظه ای و ۲۴ ساعته برق ادارات و سازمان های پرمصرف، خاموشی های با برنامه مشترکین خانگی تحت پوشش این شرکت به صفر رسید.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز سرپرست این شرکت در دومین طرح فراگیرکاهش ۵۰درصدی مصرف برق ادارات اظهار داشت: در این طرح دستگاه های اداری که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند به ۶۴ دستگاه تقلین پیدا کرده است و این روند نظارتی تا تحقق کامل برنامه مدیریت مصرف ادامه خواهد داشت.

مهرداد فارسی مدان در حاشیه این برنامه که با همکاری بسیج برق اهواز برگزار شد افزود: با توجه به افزایش بیش از انتظار شدت گرما  و رشد مصرف برق، با همکاری بسیج این شرکت و پایش لحظه ای و ۲۴ ساعته برق ادارات و سازمان ها، با دستگاه‌های متخلف که به هشدار عبور از سقف مصرف توجه نکرده بودند برخورد قانونی صورت گرفت.

 وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در تحقق برنامه های مدیریت مصرف گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی پیش آمده و پایداری بیش از پنج ساعته پیک دما طی روزهای اخیر، انتظار داریم مردم رعایت الگوی مصرف ما را در ارائه خدمات مطلوب و حفظ پایداری شبکه برق یاری دهند زیرا لازمه موفقیت در اجرای هر برنامه فرهنگ سازی، جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت های شهروندان برای رسیدن به آن هدف است.

فارسی مدان خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی به موقع برای عبور موفق از پیک ۱۴۰۰، استفاده از ابزارهای ارتباطی و یاری گرفتن از ظرفیت پایگاه بسیج این شرکت و همکاری شهروندان کلانشهر اهواز، ۹۲ درصد اهداف این طرح محقق شد.

وی با اشاره به راهکارهای پیشنهادی برای مدیریت مصرف انرژی افزود: تنظیم دمای کولربه ۲۵ تا ۲۶ درجه، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات پیک بار ، استفاده حداکثری از نور طبیعی در منزل و محل کار ، اطمینان از خاموشی وسایل الکترونیکی پس از خروج از ادارات، سرویس به موقع وسایل سرمایشی، نصب سایه بان روی کندانسورها و استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد از جمله مهمترین مواردی است که با رعایت آن بخش قابل توجهی از مصارف غیرضروری برق کاهش می یابد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود : طبق مصوبه اعلام شده از سوی استانداری خوزستان مبنی بر ضرورت کاهش مصرف برق ادارات به میزان ۵۰ درصد در تایم اداری و مصرف ۱۰ درصدی پس از پایان کار، این مصوبات بصورت ویژه درحال پیگیری است.شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک و ۱۰ هزار کیلومتر طول خطوط شبکه توزیع می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.