اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان آغاز شد
![اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان آغاز شد اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در خوزستان آغاز شد](https://homakhouzestan.ir/wp-content/uploads/2022/10/4312166-160x100.jpg)
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اجرای مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد.
هما خوزستان: به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفتوگویی رسانهای، برنامه عملی فاز دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی را در استان خوزستان تشریح کرد و افزود: مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در قالب تدوین برنامه عملیاتی در ۷ محور توسط مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان دنبال میشود.
وی با اشاره به محورهای هفتگانه برنامه عملیاتی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی بیان کرد: توانمند سازی نیروی انسانی شامل مدیران، معاونان و دبیران، فعالیتها و برنامههای انگیزه بخشی ویژه دانش آموزان و معلمان، فعالیتها و برنامههای ویژه تقویت رابطه اولیا با مدرسه و جلب مشارکت آنها از جمله محورهای هفتگانه مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در سطح خوزستان است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین تقویت نقش ارکان و شوراهای مدرسه، ارتقای نقش گروههای آموزشی و پژوهش سراهای دانش آموزی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در دروس هدف و سنجش و ارزشیابی از جمله محورهای هفتگانه مرحله دوم طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در سطح خوزستان است.
حمیدی نژاد با اشاره به مهمترین هدف اجرای این طرح یادآور شد: رشد شاخصهای آموزشی و تربیتی و ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
به گزارش مهر، طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی از طرحهای ابتکاری مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان برای کیفیت بخشی در حوزههای مختلف آموزشی و تربیتی است.
این طرح از نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ در سطح مناطق و نواحی خوزستان آغاز شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰