تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 فوریه 2020 - 20:03

هفته دفاع مقدس در سازمان مدیریت پسماند : از برگزاری دعای زیارت عاشورا تا تجدید میثاق با شهدا

هفته دفاع مقدس در سازمان مدیریت پسماند : از برگزاری دعای زیارت عاشورا تا تجدید میثاق با شهدا

هما خوزستان: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در محل نمازخانه سازمان پسماند شهرداری اهواز برگزار شد. همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در محل نمازخانه سازمان پسماند شهرداری اهواز برگزار شد. در این مراسم که با حضور حاج آقا موسوی مسئول اقامه

هما خوزستان: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در محل نمازخانه سازمان پسماند شهرداری اهواز برگزار شد.
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در محل نمازخانه سازمان پسماند شهرداری اهواز برگزار شد.
در این مراسم که با حضور حاج آقا موسوی مسئول اقامه نماز جماعت سازمان دعای زیارت عاشورا قرائت شد در ادامه خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس را بیان نمودند، ایشان اظهار داشتند که در جنگ هشت ساله و تحمیلی بنا به فرمایشات حضرت امام دفاع از این مرزو بوم در اولویت قرار داشت و این امنیت حاضر را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و خواهیم بود.
دعای معنوی زیارت عاشورا با هدف ترویج و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ، معارف،درس‌ها و عبرت‌های نهضت حضرت سید‌الشهداء علیه السلام و ترویج فرهنگ عاشورا و زنده نگاه داشتن نهضت حسینی برگزار گردیده است.
در این مراسم که با حضور پرسنل سازمان برگزار شد در پایان مراسم حاضرین میهمان سفره اطعام اهل بیت (علیهم السلام ) بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.