تاریخ انتشار : جمعه 9 ژوئن 2023 - 15:31

۱۳ هزار میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان خوزستان پرداخت شد

۱۳ هزار میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان خوزستان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال کمک‌ معیشت به بیش از ۱۲۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در سال گذشته پرداخت‌شد.

هما خوزستان: جمال شیبه بیان کرد: پرداخت کمک معیشت، کمک هزینه درمان، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه، پرداخت تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن و تهیه اقلام خوراکی از دیگر اقداماتی است که برای حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

وی افزود: نوع ارائه خدمات به مددجویان به صورت تک خدمتی و چند خدمتی است و تنها به پرداخت مستمری ختم نمی‌شود بلکه متناسب با نیاز مددجو خدمات ارائه می‌شود.

شیبه با بیان اینکه ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد استان را زنان و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دهند، گفت: ۴۵ درصد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد خوزستان ساکن مناطق روستایی و ۵۵ درصد خانوار ساکن شهرها هستند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف افزود: مددجو با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر امداد ندارد و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به سامانه soha.emdad.ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: تلاش امدادگران حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان باعث شد تا این اداره کل بین ۳۰ استان کشور رتبه برتر را کسب کرد.

۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد خوزستان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.