تاریخ انتشار : شنبه 1 آوریل 2023 - 19:20

هفتکل در وضعیت نارنجی کرونایی

هفتکل در وضعیت نارنجی کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هفتکل در استان خوزستان بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

امید خوزستان: محمد حسین سرمست شوشتری روز شنبه در گفت و گویی خبری بیان کرد: اهواز، کارون، امیدیه، رامهرمز، بهبهان، اندیکا، لالی و مسجدسلیمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین آبادان، رامشیر، آغاجاری، باغملک، هندیجان، حمیدیه، گتوند، اندیمشک، دزفول، دزپارت، ایذه، باوی، بندر ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش، شوشتر، هویزه و شادگان نیز در وضعیت آبی کرونایی هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به دید و بازدیدهای نوروزی، و نیز شیوع ویروس زیر مجموعه کرونا، از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از تجمع در محیط های بسته خودداری و علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، جامعه هدف به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کند.

بر اساس رنگ بندی پیشین کرونا که از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شودریال خوزستان هیچ شهر نارنجی کرونایی نداشت. برا اساس این رنگ بندی اهواز و هشت شهر دیگر خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند. هفتکل در این رنگ بندی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشت.

به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکیست: هم اکنون ۱۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.