تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مارس 2023 - 14:17

مهندس بلدی: به مناسبت نوروز، حدود ۱۷ هزار نهال را به همجواران تاسیسات تقدیم کردیم

مهندس بلدی: به مناسبت نوروز، حدود ۱۷ هزار نهال را به همجواران تاسیسات تقدیم کردیم

هما خوزستان: مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه ۲۸ اسفند از برگزاری پویش “نهال نوروزی” در ایام منتهی به نوروز ۱۴۰۲،  مربوط به توزیع حدود ۱۷ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در مناطق همجوار تاسیسات فرایندی شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس

هما خوزستان: مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یکشنبه ۲۸ اسفند از برگزاری پویش “نهال نوروزی” در ایام منتهی به نوروز ۱۴۰۲،  مربوط به توزیع حدود ۱۷ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در مناطق همجوار تاسیسات فرایندی شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس بختیار بلدی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و تقدیر از سرپرست این شرکت و کلیه کارکنانی که در احداث گلخانه های شرکت و پرورش قلمه، نهال و گیاهان آپارتمانی مشارکت داشته اند، گفت: بخش مهمی از رویکرد مهندس ناصری در عمل به مسئولیت های اجتماعی، توسعه فضای سبز در شهرها و روستاهای همجوار تاسیسات است، بنابراین مقرر شد تا طی آخرین روزهای سال ۱۴۰۱، این پویش را به انجام برسانیم.

وی افزود: دو محموله (هر کدام ۵ هزار و ۴۵۰ اصله نهال) را به فرمانداری های رامشیر و رامهرمز و یک محموله دیگر(۳ هزار اصله نهال) را به بخش غیزانیه تحویل دادیم؛ البته فردا و در آخرین روز پویش، ۳ هزار اصله نهال را به بخش باوی ارسال خواهیم کرد.

مهندس بلدی در پایان یادآور شد که ۳ گلخانه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ظرفیت پرورش سالانه ۲۰۰ هزار نهال را داشته و در سال ۱۴۰۲ به صورت مستمر و بر حسب نیاز ذینفعان، در مناطق شهری و روستایی همجوار تاسیسات شرکت توزیع خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.