برآورد وجود ۱۴ هزار و ۴۰۰ کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان / شناسایی حدود ۴ هزار کودک
استاندار خوزستان با اشاره به طرح جهش در راستای ارتقای شاخصهای کیفی آموزشی و پرورشی استان گفت: این طرح در کارگروه به تصویب رسید تا به یاری خداوند بتوانیم وضعیت تحصیلی دانش آموزان را از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی به ویژه در سطح دبیرستانها و مناطق محروم و کمبرخوردار افزایش دهیم.
هما خوزستان: صادق خلیلیان در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده استان با اشاره به طرح جهش در راستای ارتقای شاخصهای کیفی آموزشی و پرورشی استان گفت: این طرح در کارگروه به تصویب رسید تا به یاری خداوند بتوانیم وضعیت تحصیلی دانش آموزان را از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی به ویژه در سطح دبیرستانها، مناطق محروم و کمبرخوردار افزایش دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی استانداری خوزستان، وی تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر آنها شناسایی شده که قدمی مثبتی در زمینه بازگشت به تحصیل آنان است و باید با همت دیگر نهادها و دستگاه های متولی تلاش شود تعداد بیشتر این کودکان شناسایی و به تحصیل بازگردانی شوند تا بتوانیم آینده آنها را تضمین کنیم.
خلیلیان با اشاره به اهمیت و سازماندهی اردوهای راهیان پیشرفت دانشآموزی در سطح استان بیان کرد: اقدامات و پیشرفتهای خوبی در حوزههای مختلف در سطح استان انجام شده که لازم است دانش آموزان با این پیشرفتها آشنا شوند از این رو اردوهای راهیان پیشرفت در این زمینه تنظیم شد و برنامه آن نیز در کارگروه به تصویب رسید از هفته آینده اجرایی میگردند.البته در ماههای اخیر چندین اردو در این زمینه برگزار شده است و مقرر گردید برای برگزاری هر چه بهتر این اردوها از ظرفیتهای موجود در استان به نحو مطلوب استفاده شود.
وی یادآور شد: در زمینه شاخصهای آموزشی و پرورشی استان باید کارهای کارشناسی دقیقی صورت گیرد و براساس آن برنامه جامعی طراحی و تدوین گردد تا تحولی اساسی را طی چهار تا پنج سال آینده در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی دانش آموزان شاهد باشیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰