تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2022 - 19:33

باید برای رفع مطالبات مردم تلاش کنیم

باید برای رفع مطالبات مردم تلاش کنیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ماموریت ما در رابطه با انقلاب حضور در همه صحنه ها و توجه به قشر ضعیف است، گفت: باید مطالبات مردم خوب بررسی شده و برای رفع این مطالبات تلاش شود.

هما خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در دیدار با شورای سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان که امروز (۳۰ آبان ماه)  به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: امام عظیم الشان فرموده نخستین بسیجی امیرالمونین (ع) است، بنابراین معلوم می شود یک بسیجی باید ویژگی ها و رفتاری مطابق با امیرالمومنین (ع) داشته باشد. اگر خطبه متقین که ۱۱۰ ویژگی دارد را در رفتارها نشان دهیم بسیجی واقعی هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در مورد هفته بسیج، ماموریت های بسیج، درباره وقایع اخیر و برنامه ریزی هایی که باید برای مناطق محروم داشته باشیم، مطالبی مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ماموریت ما در رابطه با انقلاب حضور در همه صحنه ها و توجه به قشر ضعیف است. باید مطابات مردم خوب بررسی و برای رفع این مطالبات تلاش شود.

در ادامه نیز سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: در این دیدار علاوه بر ارائه گزارش از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خوزستان در مورد موضوعات فرهنگی، محرویت زدایی و حضور بیشتر بسیج در صحنه و استفاده بیشتر از ظرفیت های بسیج استفاده کردیم.

وی افزود: امیدواریم با هدایت رهبر مثل همیشه بسیج محکم تر و مقاوم تر در مقابل همه توطئه بایستد و این توطئه ها را خنثی کند و شرایط برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.