تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آگوست 2022 - 18:38

۲۱۰ مدرسه در خوزستان مشکل انشعاب آب دارند

۲۱۰ مدرسه در خوزستان مشکل انشعاب آب دارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب آب در استان، از همکاری با شرکت آبفا برای حل مشکل این مدارس خبر داد. هما خوزستان: علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری، اظهارکرد: ۹۰ درصد این مدارس مشکل آب دارند به

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب آب در استان، از همکاری با شرکت آبفا برای حل مشکل این مدارس خبر داد.

هما خوزستان: علی قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری، اظهارکرد: ۹۰ درصد این مدارس مشکل آب دارند به ویژه روستاهای واقع در بخش عشایری و اگر سرویس بهداشتی در این مناطق احداث شود تنها برای چند روز قابل استقاده است و دچار گرفتگی می‌شود زیرا آب لوله‌کشی وجود ندارد.

وی افزود: با این حال در صورتی که در روستا و مدرسه‌ای آب وجود داشته باشد، قطعا سرویس بهداشتی احداث می‌شود و مشکل را برطرف خواهیم کرد و حتی اگر هزینه انشعابات لازم باشد نیز پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب در استان خوزستان وجود دارد که از طرف شرکت آبفای خوزستان دستور مساعد برای همکاری در حل این مشکل داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.