تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آگوست 2022 - 22:26

پیام دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن

پیام دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن

علی سلیمانی دبیرجمعیت ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی، سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت. در متن این پیام آمده است: بیست و ششم مرداد ماه، سالروز بازگشت غرورآفرین و سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی است؛ نیکمردانی که با ایستادگی و دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی

علی سلیمانی دبیرجمعیت ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی، سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:
بیست و ششم مرداد ماه، سالروز بازگشت غرورآفرین و سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی است؛ نیکمردانی که با ایستادگی و دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع کرده و با منش آزادگی و مقاومت، و با تکیه بر ایمان الهی، توانستند پیروزمندانه به وطن بازگردند و امروز فرصتی مغتنم برای مرور حریت و رشادت‌های این غیور مردان و قهرمانان بی ادعا و طلائیه داران نهضت عاشوراست که با دلاوری و پایداری؛ از کیان و شرافت انقلاب اسلامی دفاع نموده و دشمن را به زانو درآوردند.

اینجانب، سالروز ورود این سرافرازان آزاده و یادگاران دوران دفاع مقدس را خدمت تمامی هموطنان ولایتمدار به ویژه خانواده های صبور آنان و جامعه ایثارگر استان خوزستان تبریک عرض می نمایم.

*علی سلیمانی*
*دبیرجمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.