تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آگوست 2022 - 21:19

همکاری با طرف عراقی برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی در حال انجام‌ است

همکاری با طرف عراقی برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی در حال انجام‌ است

هما خوزستان: استاندار خوزستان با بیان اینکه همکاری‌های لازم با طرف عراقی برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی در حال انجام است، گفت: ۴۸ گذرگاه در پایانه مرزی شلمچه و ۲۴ گذرگاه در چذابه برای عبور مرور زائران تعیین شده و در صورت تراکم جمعیت قابلیت اضافه کردن ۲۴ گذرگاه دیگر در ۲ پایانه مرزی

هما خوزستان: استاندار خوزستان با بیان اینکه همکاری‌های لازم با طرف عراقی برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی در حال انجام است، گفت: ۴۸ گذرگاه در پایانه مرزی شلمچه و ۲۴ گذرگاه در چذابه برای عبور مرور زائران تعیین شده و در صورت تراکم جمعیت قابلیت اضافه کردن ۲۴ گذرگاه دیگر در ۲ پایانه مرزی وجود دارد.

صادق خلیلیان روز یکشنبه ۳۰ مردادماه درخصوص دیدار با استاندار بصره عراق در پایانه مرزی شلمچه به منظور هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: لازم بود که مسئولین ۲ کشور هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل عبور و مرور زوار را انجام دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: امکانات خوبی در پایانه مرزی شلمچه و چذابه آماده شده و پیش‌بینی ما این است حدود ۲ میلیون زائر مرزهای خوزستان را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی انتخاب کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه پارکینگ‌ها، مواکب و گذرگاه‌های مرزی آمادگی لازم را دارند، گفت: ۴۸ گذرگاه مرزی در شلمچه و ۲۴ گذرگاه در چدابه برای عبور و مرور زائرین آماده شده و قابلیت اضافه شدن ۲۴ گذرگاه نیز در ۲ مرز وجود دارد تا اگر تراکم جمعیت بالا بود دچار مشکل نشویم.

وی عنوان کرد: همکاری‌هایی در ۲ طرف مرز بین ایران و عراق و با حسن نیت هر ۲ دولت در حال انجام است تا براساس این هماهنگی‌ها اربعین حسینی به بهترین شکل انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.