تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آوریل 2022 - 21:05

سه هزارو ۸۵۱ تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان شناسایی شد

سه هزارو ۸۵۱ تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان شناسایی شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سه هزارو ۸۵۱ تن اضافه تناژ ، پارسال از سوی خودروهای حمل بار در جاده‌های خوزستان شناسایی شد. هما خوزستان: فواد غزیعلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تخلف توسط ۹۲۲ کامیون صورت گرفت که در

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سه هزارو ۸۵۱ تن اضافه تناژ ، پارسال از سوی خودروهای حمل بار در جاده‌های خوزستان شناسایی شد.

هما خوزستان: فواد غزیعلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تخلف توسط ۹۲۲ کامیون صورت گرفت که در کشف تعداد تخلف صورت گرفته شاهد رشد ۱۳.۱۳ درصدی نسبت سال ۱۳۹۹ بودیم.
وی ادامه داد: ۸۱ هزار و ۷۹۹ کامیون نیز پارسال به مراکز معاینه فنی خوزستان مراجعه کردند که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.
غزیعلی گفت: از این تعداد ۶۹ هزار و ۵۵۷ مورد قبول و ۱۲ هزار و ۲۴۲ مورد رد شدند.

به گزارش ایرنا وجود مجتمع بندری امام خمینی(ره) در جنوب خوزستان که تامین کننده اصلی کالاهای اساسی کشور است و نیز مجتمع‌های بزرگ صنعتی همچون فولاد، پتروشیمی، نفت ، گاز ، نیشکر، حمل محصولات کشاورزی و… در این استان موجب شده تا جاده‌های آن شاهد ترافیک بالای بار به سایر نقاط کشور باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.