تاریخ انتشار : شنبه 19 فوریه 2022 - 13:30

۱۲ طرح ملی راه‌سازی در خوزستان در دست اجرا است

۱۲ طرح ملی راه‌سازی در خوزستان در دست اجرا است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۱۲ طرح ملی در بخش راه سازی شامل ۳۵۰ کیلومتر جاده در استان خوزستان در دست احداث است. هما خوزستان: به گزارش ایرنا خیراله خادمی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی در خوزستان بیان

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۱۲ طرح ملی در بخش راه سازی شامل ۳۵۰ کیلومتر جاده در استان خوزستان در دست احداث است.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا خیراله خادمی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی در خوزستان بیان کرد: مسیرهایی که در خوزستان در دست ساخت است علاوه بر اتصال این استان به استان های دیگر باعث بهبود وضعیت تردد بین شهرستان‌های درون استانی می شود.

وی گفت: با ساخت جاده های جدید اتصال خوزستان به استان های چهار محال و بختیاری و نیز کهگیلویه و بویر احمد برقرار شده ضمن اینکه تردد در نوار ساحلی در آبادان ، خرمشهر و ماهشهر و نیز مسیرهای دسترسی به شهرستان های مسجدسلیمان، شوشتر و دزفول بهبود می یابد.

خادمی اظهار داشت: طبق برآورد انجام شده برای اتمام طرح های ملی راه سازی در خوزستان پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه برای احداث ۳۰۰ کیلومتر جاده دیگر در خوزستان مطالعات انجام شده است گفت: برای اجرای تمام پروژه های راهسازی در استان خوزستان اعتباری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است که با تامین این اعتبار تا پنج سال آینده طرح های راه سازی در این استان تکمیل می شود.

وی افزود: تکمیل کنار گذر اهواز و پل عنافچه که روستای عنافچه را به شهرستان باوی متصل می کند از دیگر پروژه های راه و شهرسازی در خوزستان است ضمن اینکه با تکمیل کنارگذر غرب اهواز یک رینگ جاده ای در منطقه غرب اهواز احداث می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به خوزستان از چند پروژه راه سازی در این استان بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.