تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 17:23

پیام تسلیت شهردار اهواز در پی درگذشت مامور مدافع نظم و امنیت شهید سرهنگ دوم هادی کنعانی

پیام تسلیت شهردار اهواز در پی درگذشت مامور مدافع نظم و امنیت شهید سرهنگ دوم هادی کنعانی

در پی شهادت مظلومانه سرهنگ دوم هادی کنعانی،  شهردار اهواز پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح می باشد: بسم رب الشهدا و الصدیقین هرکه راصبح شهادت نیست شام مرگ است. خبر تاسف بار و غم انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سرهنگ دوم هادی کنعانی از خدمتگذاران نیروی انتظامی موجب تالم همگان

در پی شهادت مظلومانه سرهنگ دوم هادی کنعانی،  شهردار اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هرکه راصبح شهادت نیست شام مرگ است.

خبر تاسف بار و غم انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت سرهنگ دوم هادی کنعانی از خدمتگذاران نیروی انتظامی موجب تالم همگان بویژه اینجانب گردید.

دلاور مردی که جان خود را در صیانت از امنیت و آسایش و کیان این مملکت در طبق اخلاص گذاشت و مظلومانه از این دنیای فانی پرکشید.

بی تردید شهادت افتخار آمیز این شهید والا مقام در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی به خادمان و مردم این خطه  روح تازه ای بخشیده و همرزمان و همکارانش را نیز در ادامه راه غرور آفرینش و تحقق اهداف عالی مصمم تر خواهد ساخت.

اینجانب عروج ملکوتی این مدافع نظم و امنیت را به محضر مبارک امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و همه رهروان مکتب امام راحل بویژه مردم سلحشور استان خوزستان و بیت معظم و معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم و ازدرگاه حضرت احدیت مسئلت دارم ضمن انتقامخواهی خون این شهید والامقام،  روح پرفتوحش را در نعیم و مقیم و در جوار امام شهیدان محشور و به بازماندگان شکیبایی توام با عزت و سعادت عنایت فرماید.

روحش شاد و یادش پررهرو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.