تاریخ انتشار : دوشنبه 4 می 2020 - 13:33

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در برق منطقه ای خوزستان در سال جاری

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در برق منطقه ای خوزستان در سال جاری

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در این شرکت افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت: این شرکت در کنار طرح های سازه ای توسعه زیرساخت های صنعت برق، به سوی یکپارچه سازی و الکترونیکی کردن امور در حرکت است.به

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال پروژه در این شرکت افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت: این شرکت در کنار طرح های سازه ای توسعه زیرساخت های صنعت برق، به سوی یکپارچه سازی و الکترونیکی کردن امور در حرکت است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد در سال ۹۹ بیست و سه پروژه پست انتقال و فوق توزیع با ظرفیت سه هزار و ۵۸۷ مگا ولت آمپر و ارزش سرمایه گذاری هجده هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی عنوان کرد: در بخش خطوط نیز ۴۰ پروژه به طول ۸۶۹ کیلومتر مدار و ارزش سرمایه گذاری دوازده هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به اقدامات انجام شده دیگر در شرکت برای تسریع در انجام امور و الکترونیکی کردن آن اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که این شرکت در دو گستره خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می کند با هدف کاهش هزینه ها، تسریع امور و مقابله با کرونا، جلسات این شرکت با نواحی و دیگر قسمت های شرکت به صورت ویدئو کنفرانس بر گزار می شود و اکنون زیرساخت های آن در شرکت فراهم شده و اولین جلسات آن نیز برگزار شده است.
دشت بزرگ با اشاره به الکترونیکی کردن مناقصات این شرکت؛ افزود: روند دیگری که در شرکت برق منطقه ای خوزستان آغاز شده الکترونیکی کردن برگزاری مناقصات و استعلام های لازمه بوده تا در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه های اقتصادی مناقصات برگزار شوند.
وی ادامه داد: سند برنامه ریزی استراتژیک برق منطقه ای خوزستان که گام مهمی در شناخت مسائل و چالش های این شرکت و چگونگی راه های رسیدن در تامین برق پایدار برای مشترکین است تدوین شده است، این طرح شناسایی مهمترین چالش های شرکت و تدوین اهداف و نقشه راه است تا آنها را در ادامه راه با پیاده سازی مدیریت استراتژیک برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: سیستم مدیریت یکپارچه نیز با هدف روان سازی انجام کارها (سیستمی شدن فعالیت ها) و بهبود وضعیت شرکت در رسیدن به اهداف، در حال اجرایی شدن است.
دشت بزرگ به برگزاری طرح تامین مدیر “جانشین پروری” در برق منطقه ای خوزستان اشاره و بیان کرد: این طرح با هدف شناخت نیروهای مدیریت آتی در شرکت برگزار شده و کسانی که در این طرح پالایش می شوند به عنوان خروجی منابع مدیریتی آتی در شرکت برق منطقه ای خوزستان شناخته و مورد استفاده قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان در کنار انجام پروژه های توسعه ای و زیرساختی در صنعت برق در حال انجام است تا برقی پایدار برای مشترکین تامین کند، چابک سازی و الکترونیکی کردن فعالیت ها در شرکت را در دستور کار قرار داده و به این سمت در حال حرکت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.