تاریخ انتشار : جمعه 17 سپتامبر 2021 - 18:24

پاک آیین می تواند بهار را به مطبوعات کشور برگرداند /افشار پرویزی بابادی

پاک آیین می تواند بهار را به مطبوعات کشور برگرداند /افشار پرویزی بابادی

بی شک وقتی فردی خاک کاری را خورده باشد می تواند چشم بسته دست روی همان نقطه ایی بگذارد که درد دارد و سریعتر به درمان رسید. با توجه به روی کار آمدن دولت انقلابی دکتر رئیسی طبیعتا رسانه ها و مطبعات انتظار توجه ای ویژه به این قشر تاثیرگذار جامعه دارند و بی شک

بی شک وقتی فردی خاک کاری را خورده باشد می تواند چشم بسته دست روی همان نقطه ایی بگذارد که درد دارد و سریعتر به درمان رسید.

با توجه به روی کار آمدن دولت انقلابی دکتر رئیسی طبیعتا رسانه ها و مطبعات انتظار توجه ای ویژه به این قشر تاثیرگذار جامعه دارند و بی شک توجه به مطبوعات می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی کشور را مرتفع نماید.
پدرام پاک آئین یکی از افرادی است که می تواند با ورود به معاونت مطبوعاتی کشور بهار را به مطبوعات هدیه دهد، شاید باورتان نشود ولی تن بسیاری از مطبوعات و رسانه های کشور نیاز به جراحی و پانسمان کردن زخم هایشان دارد، باید تنفسی بهار گونه به مطبوعات با حمایت از آنها روانه ریه هایشان کرد.
مطبوعات آماده هستند شکوفه بزنند، با رایحه خوش گلها و میوه هایشان جامعه را امیدوار به آینده کنند و بی شک دکتر پاک آیین یکی از افرادی است که می تواند گرد و خاک را از تن نحیف مطبوعات بتکاند و امید را به جامعه فرهنگی رسانه برگرداند.
از این رو انتظار می رود وزیر محترم ارشاد با درخواست جمع کثیری از جامعه رسانه و مطبوعات برای انتصاب پاک آیین به سمت معاونت مطبوعاتی موافقت و باعث امیدواری به آینده توسط جامعه رسانه شود.
پیشاپیش از لطف جنابعالی متشکریم.

آتش بگیر تا بدانی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمیشود
افشار پرویزی بابادی

صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه هما خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.