تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 14:20

افزایش پنج برابری شبکه دیتای خانگی در رامشیر

افزایش پنج برابری شبکه دیتای خانگی در رامشیر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای خانگی مخابرات در مراکز تلفن ثابت شهر مشراگه و روستای رمیله رامشیر با نصب تجهیزات انتقال رادیویی توسعه یافت. هما خوزستان: رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نصب یک دستگاه انتقال رادیو در مراکز تلفن ثابت شهری مشراگه و روستایی رمیله

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای خانگی مخابرات در مراکز تلفن ثابت شهر مشراگه و روستای رمیله رامشیر با نصب تجهیزات انتقال رادیویی توسعه یافت.

هما خوزستان: رحیم فلاح زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نصب یک دستگاه انتقال رادیو در مراکز تلفن ثابت شهری مشراگه و روستایی رمیله رامشیر، ظرفیت شبکه دیتای Adsl خانگی مشترکان در این مناطق پنج برابر افزایش یافت. 

وی گفت: با نصب و راه اندازی این تجهیزات، پهنای باند شبکه دیتای مخابرات پنج برابر افزایش یافت و مشترکان adsl خانگی در مراکز تلفن مشراگه و رمیله از این پس دریافت و ارسال اطلاعات مبتنی بر دیتای خانگی را با کیفیت و سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه تجربه خواهند کرد. 

فلاح زاده افزود: برای نصب وراه اندازی تجهیزات رادیویی به منظور توسعه شبکه دیتای مشترکان درشهر مشراگه و روستای رمیله رامشیر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است. 

یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیر پوشش مخابرات منطقه خوزستان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.