تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آگوست 2021 - 16:38

کمبود واکسن کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان وجود ندارد

کمبود واکسن کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان وجود ندارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به منطقه جنوب غرب خوزستان ، کمبودی در تزریق واکسن به گروه های هدف در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وجود ندارد. هما خوزستان: شکرالله سلمان‌زاده یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز پنج هزار دٌز واکسن کرونا برای ساکنان جنوب

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به منطقه جنوب غرب خوزستان ، کمبودی در تزریق واکسن به گروه های هدف در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وجود ندارد.

هما خوزستان: شکرالله سلمان‌زاده یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز پنج هزار دٌز واکسن کرونا برای ساکنان جنوب غرب خوزستان تحویل دانشگاه علوم پزشکی آبادان شد که برای تزریق دٌز نخست و دوم گروه‌های هدف مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه محموله جدید واکسن از انواع مختلف واکسن کرونا است گفت: در چند روز گذشته به‌ واسطه تعطیلی مراکز واکسیناسیون، فرآیند تزریق واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان متوقف شد که این پروسه از روز گذشته از سرگرفته شد.

سلمان‌زاده بیان کرد: کمبودی  از لحاظ واکسن سینوفارم در این منطقه وجود ندارد و افرادی که زمان تزریق نوبت دوم واکسن آنها فرا رسیده است می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی منتخب و مراکز تجمیعی نسبت به تزریق آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: سهمیه واکسن کرونا طبق برنامه برای دانشگاه علوم پزشکی آبادان ارسال می شود و کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ادامه وضعیت شیوع کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان را فوق بحرانی اعلام کرد و گفت: ورودی به بیمارستانها همچنین بستری بیماران کرونایی در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان همچنان روند افزایشی دارد و منطقه را با شرایط بحرانی مواجه کرده است.

وی افزود: با توجه به کمبود کادر درمان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان، نیروهای نظامی و هلال احمر برای کمک به کادر درمان منطقه جنوب غرب خوزستان در خواست کمک شده است ضمن اینکه نیروهای ستادی این دانشگاه از امروز به کمک کادر درمان خواهند رفت.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.