تاریخ انتشار : شنبه 9 ژانویه 2021 - 12:24

خوزستان یک روز دیگر بدون فوتی کرونا سپری کرد

خوزستان یک روز دیگر بدون فوتی کرونا سپری کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از مرگ بر اثر کرونا در استان خوزستان ثبت نشده است. هما خوزستان: به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در خصوص آمار فوتی بیماران کرونایی در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یاری خداوند متعال، همکاری مردم و تلاش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از مرگ بر اثر کرونا در استان خوزستان ثبت نشده است.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در خصوص آمار فوتی بیماران کرونایی در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یاری خداوند متعال، همکاری مردم و تلاش مدافعان سلامت، خوزستان یک روز دیگر را بدون فوت ناشی از کرونا سپری کرد.

وی افزود: روزهای آرام، سالم و بدون فوتی موجب خرسندی و دلگرمی خادمان و مدافعان سلامت است که امیدواریم با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد ادامه این روند تا زمان ریشه کن شدن کامل کرونا در استان و کشور باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه اعمال محدودیتهای کرونایی برای کنترل بیماری کووید۱۹ در خوزستان کاملا موثر بوده است گفت: همراهی مردم و تلاش پرسنل بهداشت و درمان استان خوزستان باعث تثبیت روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا و کاهش مرگ و میر ناشی از آن شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.