تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 13:37

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: بسیج هرجا ورود کند شگفتی ساز است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: بسیج هرجا ورود کند شگفتی ساز است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه بسیج شکل گرفته از بدنه جامعه و مردم است گفت: مردم با تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این نهاد مبارک که در ایران شکل گرفته و حلقه مفقوده جهان است، در هر جا که ورود کند، می‌تواند شگفتی ساز باشد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه بسیج شکل گرفته از بدنه جامعه و مردم است گفت: مردم با تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و این نهاد مبارک که در ایران شکل گرفته و حلقه مفقوده جهان است، در هر جا که ورود کند، می‌تواند شگفتی ساز باشد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز یکشنبه در آغاز رزمایش طرح شهید سلیمانی در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز بیان کرد: حضور بسیج در ۴۲ سال گذشته در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موثر بوده و اکنون نیز در طرح شهید سلیمانی مانند این دوران‌های پر افتخار، بیش از گذشته تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اولویت کشور را مهار ویروس کرونا دانستند و بر بسیج همگانی تمامی دستگاه‌ها از جمله نیروهای مسلح تاکید داشتند و اکنون نیز نیروهای بسیجی و انقلابی به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: امید است بتوانیم از ظرفیت بسیج برای کمک رفع مشکلات کشور در شرایط بحرانی و به ویژه مهار ویروس کرونا استفاده کنیم و شرایط عادی را به جامعه بازگردانیم.  

نقش قرارگاه شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا برجسته بود

استاندار خوزستان نیز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران بیان کرد: نقش قرارگاه شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا بسیار برجسته بود و نیروهای بسیج به کمک کادر بهداشت و درمان در مراحل قرنطینه بیماران کرونایی، شناسایی مبتلایان و محافظت از بیمارانی که زمینه داشتند، کمک فراوانی داشتند.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: اکنون در موج پنجم کرونا قرار داریم و جا دارد بار دیگر از مسوولان قرارگاه شهید سلیمانی و تک تک نیروهای بسیجی قدردانی کنیم که در این مرحله نیز به شکل وسیع‌تر به کمک مجموعه کادر بهداشت و درمان آمده‌اند.

وی بیان کرد: یک هزار و ۱۵۰ گروه در سطح خوزستان در طرح شهید سلیمانی پای کار آمده‌اند که بی شک نقش موثری در مهار ویروس کرونا خواهند داشت و نتایج آن را به زودی مردم استان احساس خواهند کرد.

گام پنجم طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی با کمک وزارت بهداشت درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی به واکسیناسیون عمومی اختصاص دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.