تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آگوست 2021 - 17:53

لزوم پیوست پدافند غیرعامل در طرح های اجرایی خوزستان

لزوم پیوست پدافند غیرعامل در طرح های اجرایی خوزستان

تمامی طرح های اجرایی علاوه بر پیوست‌های توجیه مالی، فنی، زیست محیطی و اجتماعی، نیازمند پیوست توجیه پدافند غیر عامل نیز هستند. هما خوزستان: استاندارخوزستان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با عنوان اینکه در جلسات باید به دنبال پیگیری عملکرد دستگاه‌ها در آن حوزه باشیم گفت: موضوعات جلسات پدافند غیر عامل علاوه بر کاربردی

تمامی طرح های اجرایی علاوه بر پیوست‌های توجیه مالی، فنی، زیست محیطی و اجتماعی، نیازمند پیوست توجیه پدافند غیر عامل نیز هستند.

هما خوزستان: استاندارخوزستان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با عنوان اینکه در جلسات باید به دنبال پیگیری عملکرد دستگاه‌ها در آن حوزه باشیم گفت: موضوعات جلسات پدافند غیر عامل علاوه بر کاربردی بودن حتماً باید عملیاتی باشد و میزان پیشرفت عملکرد دستگاه‌ها  را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوان با این بررسی به نتیجه‌ای مشخص و مطلوب دست پیدا کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: استان خوزستان در رابطه با خطوط انتقال بسیار آسیب پذیر است و در این زمینه به جهت کمک به انجام اقدامات راهبردی و مفید لازم است دستگاه‌های مختلف علاوه بر شفاف سازی شرح وظایف خود، پیشنهادات و نواقص موجود را بیان کنند.

استاندار خوزستان با تأکید بر استفاده از مشاوران متخصص در مباحث پدافند غیر عامل در مواقع لزوم، گفت: رؤسای کارگروه تخصصی باید با دقت بیشتری جلسات مربوطه را برگزار کرده و پیگیر روند کار باشند تا بتوانند تصمیم گیری انجام دهند و مدیر کل حوزه پدافند غیر عامل نیز باید بر این روند نظارت داشته باشد.

سلیمانی افزود: تمامی پروژه‌ها علاوه بر پیوست‌های توجیه مالی، فنی، زیست محیطی و اجتماعی، نیازمند پیوست توجیه پدافند غیر عامل نیز هستند و این باید برای تمامی پروژه‌ها تعریف شده باشد که نیازمند نظر تخصصی پدافند غیر عامل هستند و در صورت عدم دارا بودن این پیوست، آن طرح با مشکل مواجه می‌شود.

وی با تأکید بر آماده بودن تمامی دستگاه‌ها گفت: دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب و برق، مخابرات، بیمارستان ها، فرودگاه‌ها و حتی ادارات باید علاوه بر دارا بودن شرایط پدافند غیر عامل، دارای تجهیزات برق اضطراری باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.