تاریخ انتشار : شنبه 10 جولای 2021 - 21:54

ممیزی ایمنی محور هفتکل – باغملک – ایذه

ممیزی ایمنی محور هفتکل – باغملک – ایذه

معاون وزیر راه و شهرسازی از ممیزی از وضعیت ایمنی محور هفتکل – باغملک – ایذه خبر داد. داریوش امانی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که امروز (۱۹ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از ائمه جمعه و مردم عذرخواهی می‌کنم. هیچ مدیری نمی‌خواهد شرمنده مردم باشد یا کار نیمه تمامی از خود

معاون وزیر راه و شهرسازی از ممیزی از وضعیت ایمنی محور هفتکل – باغملک – ایذه خبر داد.

داریوش امانی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که امروز (۱۹ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از ائمه جمعه و مردم عذرخواهی می‌کنم. هیچ مدیری نمی‌خواهد شرمنده مردم باشد یا کار نیمه تمامی از خود باقی بگذارد.

هما خوزستان: به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، افزود: سال گذشته هر تن قیر را یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌خریدیم اما امسال یک تن قیر را با ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌خریم. این موارد، مسائلی هستند که در اجرا اتفاق می‌افتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از محور هفتکل – باغملک – ایذه بازدید کردم و مقرر شد وزیر راه جلسه‌ای در تهران برگزار کند تا سریعا بحث‌هایی که باید تا پایان دولت انجام شود را انجام دهیم. راهداری خوزستان نیز موظف شد سریعا گزارش ممیزی از وضعیت ایمنی محور تهیه کند تا هر آنچه برای ایمن‌سازی نیاز باشد را تامین کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: البته تعریض محور از ایذه آغاز شده است که هفت کیلومتر دیگر باقی مانده است. در این خصوص قیر مورد نیاز را تامین می‌کنیم تا سریعا وضعیت محور بهتر شود و تصادفی در این محور رخ ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.