تاریخ انتشار : شنبه 17 جولای 2021 - 14:37

محور هفتکل-ایذه ایمن می‌شود

محور هفتکل-ایذه ایمن می‌شود

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،داریوش امانی افزود: گزارش طرح های محور هفتکل-باغملک-ایذه که در حال اجرا توسط شرکت ساخت و نگهداری راه‌ها است به وزیر راه و شهرسازی داده شد و مقرر گردید جلسه‌ای در تهران برای تسریع در اجرای این طرح ها گرفته و موضوع پیگیری شود. وی بیان کرد: همچنین مقرر

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،داریوش امانی افزود: گزارش طرح های محور هفتکل-باغملک-ایذه که در حال اجرا توسط شرکت ساخت و نگهداری راه‌ها است به وزیر راه و شهرسازی داده شد و مقرر گردید جلسه‌ای در تهران برای تسریع در اجرای این طرح ها گرفته و موضوع پیگیری شود.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در کوتاه‌ترین زمان گزارش ممیزی از وضعیت ایمنی محور هفتکل-باغملک-ایذه تهیه کند تا هر آنچه نیاز باشد برای ایمن سازی تامین کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: علی رغم اینکه تعریض جاده در حیطه وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیست، کار تعریض ۶ کیلومتر از جاده ایذه آغاز شده و هفت کیلومتر دیگر باقی مانده است.

وی گفت: سال گذشته هر تن قیر را با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری می‌شد، اما امسال هر تن با قیمت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود : مقرر شد ادامه کار با بکارگیری ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان انجام و قیر مورد نیاز را تامین شود تا شاهد بهتر شدن و ایمن‌تر شدن وضعیت محور باشیم و دیگر تصادفی در آن رخ ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.