تاریخ انتشار : شنبه 8 سپتامبر 2018 - 12:55

آغاز طرح بازرسی و نظارت بر بازار ویژه ماه محرم در خوزستان

آغاز طرح بازرسی و نظارت بر بازار ویژه ماه محرم در خوزستان

هماخوزستان: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم به منظور جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز هیات مذهبی و مردم، گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این بازرسی ها تا

هماخوزستان: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم به منظور جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز هیات مذهبی و مردم، گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و این بازرسی ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

علی محمد رحمانی زاده  با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار در ایام محرم اظهار کرد: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در ایام خاص از یک ماه گذشته آغاز شده تا در ایام محرم مردم در بحث قیمت و تامین کالای مورد نیاز با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: این طرح در راستای رفع التهاب و آرام سازی فضای بازار و به منظور اجرای وظایف ذاتی و قانونی در جهت اقدامات بهنگام و بازدارنده و با استفاده از اهرم‌های قانونی در بازار اجرایی می‌شود.

هماخوزستان: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: برخورد مؤثر با تخلفات احتمالی همچون احتکار، عدم عرضه و گرانفروشی از جمله موضوعات پر اهمیتی است که در این طرح نظارتی، بر آن‌ها تمرکز خواهد شد.

رحمانی زاده در خصوص اهداف اجرای طرح ویژه نظارتی عنوان کرد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایت‌مندی مردم، هدفمندسازی بازرسی‌ها با توجه به اولویت‌های کالایی و خدماتی منطبق با سیاستگذاری کارگروه تنظیم بازار و برخورد با متخلفان از اهداف طرح‌های ویژه نظارتی است.

وی ادامه داد: جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هم‌افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه‌ها در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی، از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه است.

هماخوزستان: رحمانی زاده گفت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری محرم، در راستای جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالاهای مورد نیاز و تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی و عموم مردم گشت‌های نظارتی در بازار استان آغاز شده است و در این طرح نظارتی چندین سازمان، اداره و نهاد از جمله شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت را همراهی می‌کنند و این طرح تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.