تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 جولای 2021 - 20:20

استان خوزستان صاحب رتبه اول در طرح آجر به آجر است / مشارکت 3 هزار میلیارد تومانی خیرین در امر مدرسه سازی در کشور

استان خوزستان صاحب رتبه اول در طرح آجر به آجر است / مشارکت 3 هزار میلیارد تومانی خیرین در امر مدرسه سازی در کشور

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: در سال گذشته جامعه خیرین مدرسه ساز بیش از 3 هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور مشارکت کردند. استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول در طرح آجر به آجر شد. هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: در سال گذشته جامعه خیرین مدرسه ساز بیش از 3 هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور مشارکت کردند. استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول در طرح آجر به آجر شد.

هما خوزستان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان،  مهر الله رخشانی مهر روز چهارشنبه 16 تیرماه 1400 در آیین افتتاح و کلنگ زنی 15 فضای آموزشی و پرورشی خیرساز و مشارکتی در دزفول گفت: در سال گذشته جامعه خیرین مدرسه ساز بیش از 3 هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور مشارکت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در کشور بیان کرد: در این طرح از محل جمع آوری کمک های خُرد مردمی، با مشارکت 1 میلیون نفر، حدود 8 میلیارد تومان برای امر مدرسه سازی جمع آوری شد که استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول در طرح آجر به آجر شد.

رخشانی مهر گفت: در سال گذشته 50 درصد مدارس کشور یا به صورت کامل توسط خیرین ساخته شدند و یا با مشارکت بین دولت و خیرین احداث شدند و سازمان نوسازی مدارس نیز همگام به خیرین تلاش کرد سهم خود را در مدرسه سازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری ادا کند.

وی بیان کرد: از سال 96 به این سو حدود 6 هزار میلیارد تومان میزان مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور با خیرین در موضوع مدرسه سازی بود. جامعه خیرین مدرسه ساز قدیمی ترین، منسجم ترین و ساختارمند ترین مجموعه خیری کشور است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در خصوص نامگذاری مدارس به نام شهدا اظهار داشت: نامگذاری مدارس به نام شهدا از وجهه تربیتی مدارس به شمار می آید و در سال گذشته سعی کردیم مدارس را به نام شهدا نامگذاری کنیم و پس از شهادت سردار سلیمانی بیش از 100 پروژه فاخر آموزشی در کشور به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

گفتنی است؛ امروز ۶۹ کلاس درس در دزفول با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.