تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 ژوئن 2021 - 22:52

آشنایی با گزینه های مطرح خوزستانی جهت ورود به کابینه دولت سیزدهم

آشنایی با گزینه های مطرح خوزستانی جهت ورود به کابینه دولت سیزدهم

هما خوزستان: مخبر دزفولی، سودانی، خادمی و دانایی فر چهار گزینه شاخص خوزستانی هستند که از شانس بالایی جهت تصدی استانداری و وزارت در دولت سیزدهم برخوردار هستند. محمد مخبر، رئیس کنونی ستاد اجرایی فرمان امام کشور است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل

هما خوزستان: مخبر دزفولی، سودانی، خادمی و دانایی فر چهار گزینه شاخص خوزستانی هستند که از شانس بالایی جهت تصدی استانداری و وزارت در دولت سیزدهم برخوردار هستند.

محمد مخبر، رئیس کنونی ستاد اجرایی فرمان امام کشور است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیئت مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌است. او همچنین پیش از فعالیت در بنیاد، در سِمت معاون اجرایی و مدیر عامل شرکت مخابرات خوزستان مشغول به کار بود.

ناصر سودانی در حال حاضر ریاست دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز را برعهده دارد. در کارنامه این عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز سوابقی همچون سه دوره نمایندگی مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، ریاست مجمع نمایندگان خوزستان و ریاست دانشگاه تربیت معلم شهید باهنر اصفهان در سن ۲۱ سالگی دیده می شود.

حسن دانایی‌فر، نظامی بازنشسته و دیپلمات کشور که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ سفیر ایران در عراق بود، پیش‌تر مسئولیت جانشینی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، ریاست دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه و نیز فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، همچنین معاونت اداری و مالی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشته است.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس دهم و از اعضای کمیسیون انرژی بود. وی از سال‌ ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۴ مدیرعامل شرکت حفاری شمال بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.