تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آوریل 2021 - 12:05

۳۱ هزار نفر از افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه می‌شوند

۳۱ هزار نفر از افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه می‌شوند

هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان، شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در حال حاضر فاز اول‌ واکسیناسیون بیماران خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان در حال انجام است. وی افزود: همچنین از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه، فاز دوم

هما خوزستان: به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان، شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در حال حاضر فاز اول‌ واکسیناسیون بیماران خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان در حال انجام است.

وی افزود: همچنین از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه، فاز دوم واکسیناسیون کرونا در خوزستان به عنوان اولین استان کشور آغاز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه از روز پنجم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز، واکسیناسیون بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند انجام می شود گفت: بیمارانی که دارای پرونده سلامت بوده برای واکسیناسیون، بدون هماهنگی به جایی مراجعه نکنند و منتظر تماس از سوی دانشگاه و مراکز بهداشتی باشند.

ابول نژادیان در پایان گفت: با در نظر گرفتن سالن های ورزشی در شهرستان ها، آمادگی آن را داریم که در صورت تخصیص واکسن، در ابعاد گسترده تری اقدام به واکسیناسیون کنیم.

در حال حاضر ۳۸ هزار دوز واکسن در استان خوزستان تزریق شده و همچنان در حال ادامه است.

گفتنی است هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و ۱۵ شهرستان نارنجی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.