تاریخ انتشار : دوشنبه 6 ژانویه 2020 - 11:27

كاركنان مناطق نفتخیز جنوب با سردار دل‌ها وداع كردند

كاركنان مناطق نفتخیز جنوب با سردار دل‌ها وداع كردند

هما خوزستان: مديران، مسئولان و کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب و شرکت‌هاي تابعه، صبح امروز (يکشنبه ۱۵ دي ماه ۱۳۹۸) همگام با مردم ولايتمدار استان خوزستان در مراسم استقبال و  تشييع باشکوه سردار حاج‌قاسم سليماني و ياران همراهش حضور يافتند. به گزارش روابط عمومي، مديران، مسئولان و کارکنان شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب و شرکت‌هاي تابعه به همراه خانواده‌هاي

هما خوزستان: مديران، مسئولان و کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب و شرکت‌هاي تابعه، صبح امروز (يکشنبه ۱۵ دي ماه ۱۳۹۸) همگام با مردم ولايتمدار استان خوزستان در مراسم استقبال و  تشييع باشکوه سردار حاج‌قاسم سليماني و ياران همراهش حضور يافتند.

به گزارش روابط عمومي، مديران، مسئولان و کارکنان شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب و شرکت‌هاي تابعه به همراه خانواده‌هاي خود با حضور گسترده خود در بزرگترین مراسم تشییع تاریخ خوزستان، پيکر مطهر سردارشهید سپهبد حاج قاسم سليماني، ابومهدی المهندس و ياران همراهشان را بدرقه و بار ديگر دِين خود را به انقلاب اسلامي و شهيدان سرافراز اين مرز و بوم ادا کردند.

در این مراسم بی سابقه، کارکنان صنعت نفت با در دست داشتن تصاويری از امام (ره)، مقام معظم رهبري و سردار شهيد حاج قاسم سليماني، خيل عظيم جمعيت حاضر در مراسم را همراهي کردند و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل انزجار خود را از استکبار جهاني و دشمنان قسم خورده ايران اسلامی ابراز داشتند.

گفتني است مراسم تشييع پيکر مطهر سردار شهيد حاج قاسم سليماني با حضور بي‌نظير و ميليوني مردم اهواز از ميدان مولوي (سه گوش) به سمت چهار راه سلمان فارسي و مصلی اهواز انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.