تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آوریل 2021 - 12:20

فردا؛ آغاز گام دوم واکسیناسیون در اهواز/تا پایان شهریور ماه خوزستان به طور کامل واکسینه می‌شود

فردا؛ آغاز گام دوم واکسیناسیون در اهواز/تا پایان شهریور ماه خوزستان به طور کامل واکسینه می‌شود

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: گام دوم واکسیناسیون از فردا با اولویت بیماران سرطانی و بالای ۸۰ سال آغاز می شود و مطابق برنامه ریزی شده تا پایان شهریور ماه همه مردم خوزستان واکسن دریافت می کنند. هما خوزستان: امراله مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: برای مقابله با کرونا نیاز

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: گام دوم واکسیناسیون از فردا با اولویت بیماران سرطانی و بالای ۸۰ سال آغاز می شود و مطابق برنامه ریزی شده تا پایان شهریور ماه همه مردم خوزستان واکسن دریافت می کنند.

هما خوزستان: امراله مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: برای مقابله با کرونا نیاز به همکاری مردم داریم و امروز کادر درمان به شدت تحت فشار است.

وی افزود: در اسفند ماه گذشته و اوج پیک کرونا؛ میزان مراجعات کرونایی به مرکز شرق اهواز تا یک هزار و 200 مورد رسید که این حجم مراجعه با رعایت محدودیت به نصف کاهش یافت.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: برای کنترل کرونا مردم و رسانه نقش اساسی دارد و بویژه اینکه نزدیک به 60 درصد موارد انتقال کرونا ناشی از دورهمی خانوادگی است و در 40 درصد مابقی نیز ارتباطات خانوادگی موثر است.

وی بیان داشت: طرح شهید سلیمانی با بیماریابی گسترده نقش مهمی در کنترل کرونا دارد و به ازائ هر بیمار مثبت کرونایی ما؛ 10 رهگیری انجام دادیم.

مردانی با بیان اینکه گام دوم واکسیناسیون از روز دوشنبه 6 اردیبهشت برای افراد بالای 80 سال و بیماران سرطانی در خوزستان آغاز می‌شود افزود: اگر روند واکسیناسیون به همین شکل پیش برود در 6 ماه نخست امسال بیشتر مردم خوزستان واکسینه می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.