تاریخ انتشار : جمعه 8 فوریه 2019 - 12:45

عشایر بختیاری همواره گوش به فرمان مقتدای خود هستند

عشایر بختیاری همواره گوش به فرمان مقتدای خود هستند

 هماخوزستان: عشایر بختیاری در طول تاریخ همواره گوش به فرمان مقتدای خود بوده است و با بصیرت خود مانع هرگونه خدشه از سوی استکبار جهانی به ویژه مثلث شوم اسراییل، عربستان و نظام امپریالیسم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.  هماخوزستان: حجت الاسلام حیدر حجتی نیا  در نشست وزیر اطلاعات با سران عشیار بختیاری

 هماخوزستان: عشایر بختیاری در طول تاریخ همواره گوش به فرمان مقتدای خود بوده است و با بصیرت خود مانع هرگونه خدشه از سوی استکبار جهانی به ویژه مثلث شوم اسراییل، عربستان و نظام امپریالیسم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 هماخوزستان: حجت الاسلام حیدر حجتی نیا  در نشست وزیر اطلاعات با سران عشیار بختیاری در اهواز افزود: قوم بختیاری نقطه ثقل انقلاب مشروطه بودند به طوریکه این قوم با رمز ‘یا علی بن ابی طالب’ حکومت مستبد قجری را به زانو درآوردند.
وی یادآور شد: سرداران بختیاری با دلدادگی به اهل بیت(ع) همیشه پیش قراولان دفاع از وطن و انقلاب اسلامی بوده اند.
حجتی نیا خاطرنشان کرد: مردان و زنان ایل بختیاری از طوایف مختلف در دوران جنگ تحمیلی با رشادت های خود لرزه بر اندام دشمن انداختند.

وی ادامه داد: بختیاری ها با 75 درصد بیشترین رای را در انتخابات به رییس دولت دوازدهم جمهوری اسلامی داده اند، این امر نشان دهنده راهی روشن برای پیشرفت و توسعه خوزستان و تمام کشور است.

حجتی نیا گفت: انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی(ره) نتیجه تلاش های روحانیت مجاهد، شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ همواره برای سعادت و صیانت بشریت جانفشانی کرده اند.

وی افزود: فجر انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت شهدا و رزمندگانی است که در طول تاریخ چهل ساله توانستند پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی را بر قله های جهان برافراشته کنند.

هماخوزستان: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سفر یک روزه خود به خوزستان ضمن حضور در شهرستان شوش و نشست با سران و شیوخ عرب این شهرستان، با سران عشایر بختیاری نیز در اهواز دیدار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.